maanantai, viikko 03, 16.1.2017 14:57:15

vikadiagnoosi

Garrett-vaihtoahtimet

Vanhakin jaksaa

Kun ajokalusto vanhenee, turboahdinvaurion riski kasvaa. Garrett-vaihtoahdin on hyvä ratkaisu, jos ajoneuvon iän vuoksi on jo tarkoituksenmukaista säästää kustannuksia.

Vastoin tehtaan ohjeistusta tai kopiovaraosilla kunnostetuille ahtimille ja niiden aiheuttamille vaurioille löytyy pulmatilanteissa harvoin maksumiestä, jolloin luultu säästö voi paisua jättilaskuksi. Ongelman ratkaisemiseksi Garrett by Honeywell on ottanut Suomen virallisen maahantuojan kanssa ohjelmistoonsa ns. vaihtoahdinkäytännön.

Luota vain alkuperäiseen Garrett-vaihtoahtimeen-kampanja koskee tunnetuimpia yli 7 vuotta vanhoja ajoneuvoja.

Alkuperäinen Garrett-vaihtoahdin on taattua laatua. Ajoneuvosi arvo säilyy, eikä turhia murheita tule.Turbotekniikka Oy tarjoaa nyt vaihtoahtimia 12 kuukauden tehdastakuulla, jonka myöntää Garrett by Honeywell.

Kysy lisää lähimmältä jälleenmyyjältäsi.

Merkki Suorahaku

On itsestään selvää, että Turbotekniikka jälleenmyyjineen tarjoaa vain aitoja ja alkuperäisiä ahtimia, joiden takuu- ja tuotevastuukysymyksistä ei synny epäselvyyksiä. Kopioiden ja tuoteväärennysten aikakaudella mikä tahansa on kuitenkin mahdollista. Sen vuoksi jokaisen Turbotekniikka Oy:n maahantuoman ahtimen mukana on nyt Aito tuote -tarra, joka yksilöi tuotteen niin, että sen alkuperä on aina jäljitettävissä. Eipähän tarvitse vääntää.

Taatusti aito

Eipähän tarvitse vääntää.

Vaihtoahtimet

Garrett-vaihtoahtimet

Vanhakin jaksaa

Kysy lisää lähimmältä jälleenmyyjältäsi.